2016-02-29

Fast and Fur(ious)













































Photos: Adaś

Although the winter in Poland was not so frosty this year, I decided to buy a faux fur :) I love furs and this one should work out well for years! Besides, I'm really chilly person... ;) In this stylisation the main role plays statement fur from House, so I just added white t-shirt and gray pants to it :) Then I linked the colour of the fur with the colour of my booties :D Of course I wouldn't be myself if I didn't add something unusual :D So I added my lovely full cap with silver caption "Boys" :D Hope you like this outfit Guys and if you think about buying fur - really don't hesitate! :) Xoxo, Gosiak :***

***

Mimo tego, że zima w tym roku była w Polsce niezbyt mroźna, postanowiłam kupić sztuczne futerko :) Uwielbiam futra, a to, które widzicie na zdjęciach powinno mi posłużyć na lata! Poza tym, ok, jestem strasznym zmarzluchem... ;) W tej stylizacji "robotę" robi już samo futerko z House'a, zatem dobrałam do niego już tylko biały t-shirt i popielate spodnie :) Postanowiłam też dobrać botki pod kolor futerka :D Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie dodała czegoś szalonego :D Ową nutką szaleństwa miała być czapaja ze srebrnym napisem "Boys" :D Mam nadzieje, że podoba Wam się taki outfit, a jeśli myślicie o kupnie futra - nie wahajcie się! :)
Buziaki, Gosiak :***


Full Cap / Czapka - New Yorker
Faux fur / Sztuczne futerko - House
T-shirt / Koszulka - Choies
Pants / Spodnie - Stradivarius
Booties / Botki - Bershka

14 comments:

  1. Fajny look i świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam Zocha

    ReplyDelete
  2. Wspaniały blog! Jestem pod wrażeniem! Zapraszam do mnie: http://mademoiselleeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miłooo! :) Buziak dla Ciebie! :*

      Delete
  3. Wauw this look is so cool!

    Sugarcandycandy.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super post. :-) Świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się ta stylizacja. :-) Najbardziej podoba mi się futerko i buty. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Justynka! :* Z futerkiem to była miłość od pierwszego wejrzenia :D

      Delete
  5. Pisałam na smartfonie i jak to bywa - coś się wcisnęło i cały koment w diabli poszedł. Napisze raz jeszcze: że fajnie wygląda takie eklektyczne połączenie futerka z czapką z daszkiem, bardzo streetstylowe, podoba mi się, młodym osobom pasuje super. W ogóle futerko ma bardzo ładny, żbikowaty print.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ślicznie Madziaaa! :*** Ja bardzo lubię bawić się modą i łączyć rzeczy, które z pozoru do siebie nie pasują :)))

      Delete
  6. Widziałam to futerko w sklepie, przypatrywałam się mu i zastanawiałam jak je zestawić żeby nie wyglądało kiczowato? Ty zrobiłaś to genialnie! Brawo!

    Zapraszam do mnie www.krzyszkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojejku Dominika, nawet nie wiesz jak miło się czyta taki komentarz :))) Dziękuję kochanaaa! :***

      Delete